Asiakkaat etsivät tilausajopalvelua - saavatko he yritykseltäsi tarjouksen?

Tilausajotilaukset ovat siirtyneet sähköisiin kanaviin. Suomen suurimman tilauskanavan SynergyBus-palvelun käyttäjänä varmistat, että asiakkaat löytävät palvelusi.

SynergyBus® on taksi- ja bussiyrittäjien oma verkkopalvelu, jonne tulevat tarjouspyynnöt Tilausajot.net ja Tilaataksi.fi -sivustoilta. Vuodessa tarjouspyyntöjä tehdään yli 15 000 kappaletta. Tarjouksia voi jättää itselleen sopiviin tarjouspyyntöihin omilla ehdoilla.

SynergyBus-palvelun käyttäjä saa yritykselleen esittelysivun, joka on hakukoneoptimoitu. Tutustu myös palvelun muihin ominaisuuksiin.

Haluatko kuulla lisää? Täytä yhteydenottolomake ja otamme sinuun yhteyttä!

Liity mukaan jo tänään

  • Uusia tarjouspyyntöjä
  • Lisää asiakkaita
  • Tehokkaampaa toimintaa
  • Parempi näkyvyys yritykselle
  • Asiakasarviot toteutuneista ajoista

Kuka voi liittyä SynergyBus-palvelun käyttäjäksi?

SynergyBusiin liittyessään yrityksellä on oltava suomalainen y-tunnus sekä voimassa oleva henkilöliikennelupa. Tarkistamme luvan lupalajin ja voimassaolon aina ennen tunnusten tekoa Traficomilta.

Näytetäänkö tarjoamiani hintoja muille?

SynergyBus-palvelussa antamasi hinnat näytetään vain tarjousta pyytäneille asiakkaille. Tarjotun ajon jälkeen näet keskiarvon kaikista muista tarjouksista sekä voit ostaa hintatietoja.

Mitä SynergyBusin käyttö maksaa?

Palvelun hinta on 29,90 €/kk + lähtöpaikkakuntakohtainen provisio järjestelmän kautta voitetuista ajoista. (Hintoihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero.) Tarjoamme takseille (<17 hlön kapasiteetti) edullisemman kiinteän kuukausihinnan 9,90 €/kk. (Norm. 29,90 €/kk.)

Mitkä ovat irtisanomisehdot?

Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa noudatetaan SynergyBus-palvelun Yleisiä sopimusehtoja. Irtisanomisaika on yksi (1) kuukausi.

Mistä tarjouspyynnöt tulevat?

Tilausajoasiakkaat tekevät tarjouspyynnöt www.tilausajot.net sekä www.tilaataksi.fi -verkkosivustoilla. Rideer Nordic Oy markkinoi verkkosivustoja aktiivisesti.

Miten saan tiedon uusista tarjouspyynnöistä?

Palvelu lähettää automaattisesti tiedon vuorokauden sisällä tehdyistä uusista tarjouspyynnöistä koontina sähköpostiisi arkiaamuisin klo 10:00. Lisäksi palvelussa voi tehdä omia sähköpostivahteja.

Miten tilausajoasiakas varaa ajon?

Asiakas tekee valinnan Tilausajot.net/Tilaataksi.fi -palvelussa, josta lähtee ilmoitus valitulle liikennöitsijälle, joka vahvistaa ajon asiakkaalle. Ajon yksityiskohdista sopiminen tapahtuu asiakkaan ja liikennöitsijän välillä..

Miten saan rahat ajetusta keikasta?

Kaikki rahaliikenne käydään asiakkaan ja liikennöitsijän välillä. Voit esimerkiksi laskuttaa ajon jälkikäteen tai pyytää ennakkomaksun.

Mitä tietoja näen tilausajoasiakkaista?

Tarjouspyynnön yhteydessä näet vain asiakkaan edustaman yhteisön (yksityishenkilö, yritys, urheiluseura tms.) sekä ajon tiedot. Asiakkaan nimi- ja yhteystiedot toimitetaan tarjouksen voittaneelle liikennöitsijälle.